Marți, 25 ianuarie 2022
  2 Răspunsuri
  7K vizite
0
Voturi
Anula
/media/kunena/emoticons/smile.png Bonjour,Je voudrais you exposer un problème que je rencontre en passant par le menu "Edition" --> Atteindre --> Cellules... (ou CTRL T) J'ai auparavant used une formule "texte", un copié/collé „valori”. Mon Excel date de Office 2003, mais c'est pareil vace Excel 2007 (voir fichier joint).Ci-joint un fichier qui décompose en 6 feuilles le déroulement de mon processus (le but est de créer de petits jeux composés de plusieurs acrostiches) .Ce que je souhaiterais, c'est que toutes les cellules gol de la plage en Feuilles 3, 4 ou 5 puissent être colorées ensemble.Et je ne souhaite pas de MFC (Mise en Forme Conditionnelle), car je vais être ensuite amené à supprimer le texte (voir Feuil6), pour ne faire plus aparere que des cellules bordurées et colorées.

Este posibil fără trop de manipulari? Faut-il une macro ?

Cordialement.   Cellules_semblant_vides.xlsx
de ani în urmă 2
·
#2455
0
Voturi
Anula
Bună Patapin,

Vă rugăm să postați în engleză pentru ca majoritatea utilizatorilor să vă poată înțelege.

Amanda
de ani în urmă 2
·
#2456
0
Voturi
Anula
Bună Amanda Lee, ai dreptate, voi încerca să o fac:
Aș dori să vă spun despre o problemă cu care mă confrunt, cu Excel 2003 sau 2007. Mai întâi folosesc funcția MID pentru a separa cuvintele în litere. Apoi selectez o zonă specifică cu toate formulele, o copiez și o lipesc folosind „ Values” Acum folosesc CTRL+T (sau Search & Select à Reach)--> Cells--> Empty cells--> OK Și acest lucru este ciudat: nu există celule corespunzătoare! Ce s-a întâmplat? Cum pot corecta asta?  Non_empty_Cells.xlsx
 
Atasamente (1)
  • Pagina:
  • 1
Nu există răspunsuri făcute pentru acest post.